Ulje za kosu

Pozdrav
Pa iskreno mislim da me dugo, al bas dugo nije bilo.
Donijela sam neke nove odluke kao što ih svi donosimo. Odlučila sam da neću  pisati velike postove nego kratko, jasno i ono što  je najbitnije, je li se isplati kupiti ili možda  ipak ne.
Odlučila sam tako početi  sa kosom. 
 Jer u zadnje vrijeme imam dosta upita na tu temu.  
Podijelit ćemo u par postova.
DA Vi možete čitati što Vas zanima , a da bude i nekako ljepše.





Moje je kosa crne moje ,ali preko ljeta dobije sjaj kako čokolada, nikada se nisam farbala,a koliko me sjećanje  služi  ni stavljala preljev.  Rijetko je frčkam, a isto tako peglam pošto  mi je prirodno jako ravna.
Gusta je i dugačka.
Zašto  krećem  od ulja, ah iskreno ne znam al eto.
Smatram sa ono najviše  hrani i njeguje kosu i daje joj sve potrebno.
Koristim godinama od Avona  ulje za kosu za ispucale vrhove i od Balea za sjaj i obnovu kose...
Oba ulja možete imati jako dugo jer se stavlja svega dvije do tri kapljice.
Avonovo ulje bude na do pedesetak kuna, ako ulovite akciju još  ćete  bolje proći.
A od Balea njihovo je do tridesetak kuna.

Pošto  mi vrhovi znaju dosta pucati od Avona ulje kostim češće  da ih nahranim i vjerujte dosta,  ali dosta pomaže.  Veliki palac gore za Avon.  Jer svojim formulama ostaje vjeran do kraja.  Samo je promjenio ambalažu, miris i učinak  je ostao isti.
Prije pranja kose koristim ulje od Balea nekih pola sata, ili sat, kosu perem predvečer  tako da. 
Stavim par kapljica na ruke i onda na kosu i tako ostavim.  Poslije perem kosu sa šamponima od Farmasi i iz Bipe njihove marke  i obavezno stavljam masku od Farmasi.  Ali o tome ćemo  poslije u drugom postu.
Kada ju operem i osušim na vrhove stavim ulje iz Avona.
Prednosti oba ulja:
Kosa će  Vam biti ljepaša i sjajnija.
Imat ćete  punoću kose i biti će  Vam kosa zahvalna.
Kosa Vam se neće  petljati od četku  dok se češljate jer će  vrhovi biti normalni i zagladiti.
Mane oba ulja;
Za one koji imaju masnu kasu njima svako ulje još  šteti  ali zato prije pranje staviti od Balea ulje da Vam je nahrani i da dobije sjaj. 
Stavljajte mizarno male količina  ulja na vrhove, jer vrhovi su ti koji su najviše oštećeni. 

Zagrljaj <3
xoxo



Primjedbe

Popularni postovi