Manzara fashion - Vjenčanice


Manzara fashion je prisutna na više europskih tržišta, a veoma je popularna i kod nas u Hrvatskoj. U Manzari se uvijek može naći nešto dobro, lijepo za svaku damu, djevojku ili gospođu. 

Razlog mog  pisanja su prekrasne 
vjenčanice.

Drage moje dame, kada sam otvorila ponudu 
 vjenčanica da vidim što zapravo nude, kakve su to vjenčanice o kojima se toliko priča, moram priznati da sam ostala zadivljena. Svaka od ovih vjenčanica je san snova, svaka od njih pokazuje neku posebnu ljepotu, po svakoj od njih možete prepoznati da je rađena sa stilom, ukusom i u skladu s modnim trendovima.. Meni su za oko zapele sve vjenčanice koje krasi čipka. One su mi unikatne, nekako starinske, barokne, podsjećaju me na carski Beč i na one predivne princeze koje su lepršale u njima. 


Ono što treba naglasiti, draga moja poštovane čitateljice je da ovih vjenčanica ima u svim - pa i velikim brojevima, a znamo da takvih u Hrvatskoj i nema baš puno. Svaka od nas na taj dugo čekani dan želi izgledati kao princeza. Iako smo mi uvijek princeze, ali ipak takva haljina učini da od sreće blistamo i izgledamo posebno u njoj. 

Statistika kaže da dvije trećine žena planira  vjenčanje iako nemaju dečka. Žene o vjenčanju iz snova sanjare od 13. godine; a prije nego i upoznaju mladoženju znaju kakvu haljinu, cvijeće i goste žele.


Vjenčanica ne mora strogo biti bijela, može biti u bojama i različitim oblicima.
Nekada se treba odvažiti i treba biti drugačiji. Dakle, ne  mora vjenčanica biti bijela, iako je to bila praksa davno prije, sve se sada mijenja moda i stil, tako i boja te famozne haljine.
U to sam se i sama uvjerila gledajući njihovu stranicu.
Svaka od ovih 
 vjenčanica će se prilagoditi nekom obliku tijela.









Od malih nogu razmišljamo o tome danu, i o toj famoznoj haljini. To nam samo govori da je to najdivniji trenutak koji može postojati u našim životima.
Ono što ja  volim kod ovih vjenčanica jest što je većina njih ručno izrađena. Pa sami možete zamisliti koliko truda i napora je uloženo da bi mladenke blistale za svoj dan, dan iz snova!!!
Dan vjenčanja za svaku mladenku je najsretniji dan života.

Ako se  odlučite na ovako lijepe vjenčanice, dobit ćete 10% popusta pri kupnji vjenčanice te besplatnu poštarinu s lozinkom:  WEDDING-12.


 Ono što jako volim kod ove internet trgovine jest upravo to što imaju povrat novca, imaju besplatnu dostavu koja je jako brza i sigurna i 100% garantirano zadovoljstvo. 

















Primjedbe

Popularni postovi