Wet n wild - paleta za oči

Pa dobro došli dragi moji.
Evo još jedna recenzija.💓 Ovu paleticu sam dugo čekala da ju kupim, i moram vam reći, čudo je.

Paleta košta oko 45kuna,malo više od 10 km.
Vjerujte mi da nećete požaliti ako je kupite.
Situacija je  sljedeća.

Mene osobno su privukle boje i odmah sa zamišljala što sve mogu radit od nje. 
Vjerujte mi da od svake palete možete napraviti i dnevni look, ali isto tako i večernji. Možete napraviti nešto lagano, a isto tako od nego dnevnog looka koji je za posao može prijeći u svečano i večernje. 
Jer ako radite nikad ne znate hoće li Vas netko poznati na poslovnu večeru, a ova malena paletica stane u neseser i može sa Vama uvijek i svugdje. 

Moram priznati da nisam  znala njezinu kvalitetu ni pigmentaciju, hoće li mi se trusiti ili neće,kakva je za blendanje...


Ali su mi se boje jako dopale, pa hajde da probam. 

Pigmentaciju vidite i sami odlična je, nemam ni jednu malenu zamjerku,svaka boja ima svoju jačinu, ima svoju dugotrajno, naravno još ako prije samog sjenila stavite bazu onda će biti još duže na Vašim kap ima.
 Paletica odlično radi svoj posao😀

E sada kad smo kod trusenja, tu imamo svega, neke boje se truse, npr:smeđa se trusi dosta, dok tamnija smeđa ni malo. 
Ali to vam neće ni malo smetati kod blendanje, jer blendanje je odlično i jako malo je potrebno da imate odlični look sa samo 45kn 😍😍😍😍



#crazy #recenzija #mua #makeupvideo #makeuptutorial #makeupartist#makeuptime #makeupgoals #smokeyeye #instagood  #maleupartist #artist #art #follow #cosmetics #lovemyjob

Primjedbe

Popularni postovi