wet n wild - puder za lice :)

Recenzija 😍🙏

Neki dan sam kupila puder od @wetnwildbeauty u @dm_hrvatska malo više od 50 kuna. Uzela sam najsvjetliji nijansu, jer imam jako svijetlu put i jako mi je teško naći nijansu pudera koja mi odgovara. 

Ja sam onaj tip kože, mogu biti na suncu cijelo vrijeme, jedino što će se desiti samo ću pocrveniti ali pigmenta dobiti to je rijetkost, neostvareni san. 😋

Puder dolazi u staklenik bočici i ono što moram reći j  naglasiti ima jako čudan miris, nekako ne prijatan 😪,ali ok, ne može nam uvijek sve pasati.
Nema pumpicu već malenu špatulicu sa kojom si dozirate, koliko proizvoda će te staviti.
Prekrivna moć-prvi sloj Vam malo napravi prekrivanje kao BB krema, i lijepo izgleda na koži, imajte u vidu da ka imam pjegice, i to puno pjegice pa je njih teže prekriti, kada stavim 2 sloja onda lijepo izgleda i nije napadno i ne izgleda da imate tonu podera već sasvim dovoljno.
Ja puder nanosim tako da ga prvo stavim sa kisto, a onda blenderom da upije ono što ne treba. 
Boju sam si u bocu pogodila tako da tu dajem veliko sviđa mi se 💪🙏😍Dugotrajnost Vam ovisi o danu i o vremenu. Većinom izdrži po 7, 8 sati što je jako jako dobro i kvalitetno. 

Za tu cijenu odlična stvar. Možete ga kupiti u Dm , Bipa, i ostalim drogerijskim trgovinama. 

Primjedbe

Popularni postovi