MOJA SVAKODNEVNA ŠMINKA ZA FAKULTET

MOJA SVAKODNEVNA ŠMINKA  ZA FAKULTET



Drage moje pozdrav !!

Evo da napišem i svoju svakodnevnu šminku za fakultete. 



Kao što možete vidjeti ima tu svega i svačega.
Pa krenimo redom ! 


Prije stavljanja šminke uvijek stavim face primer. Njega stavljam da mi šminka duže ostane na koži, da izgleda lijepo, da se sve ujednači , a najvažnije ublaži nepravilnosti. Koristim mattifying primer S-he stylezone.


Nakon primera koristi CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION u nijansi 010.

Tekući je i divno se razmazuje. Neće se preslikavati i koža će ostati zaglađena i predivna. Baš onakva kakva treba i biti.


Meni puder prekrije  onoliko koliko ja to želim , sve zavisi koliko ga stavite . Najbolje je u dva sloja. 
Vrlo je lagan na licu, ne osjetite da imate. Lako se nanosi i ne morate staviti puno proizvoda. Ono što moram reči kada naneste puder i ruku stvaite na lice nije ljepljikavo. 


Trajnost puder je svršena! Stavila sam ga u 8 ujutro i držala ga do 22 sata i doslovno puder se nije pomaknuo sa lica.

Korektor koji koristim je od essence
stay all day 16h long-lasting concealer u nijansi 010
Njegovo prekrivanje mi je dobro, stavljam ga na podočnjake, malo na nos. Ništa ne puno,
samo da prekrije nepravilnosti.

Nastavljamo sa konturiranjem , tu koristim od Catrice Contouring Cream Palette nijansa 01

Poslije stavljam puder u prahu Manhattan soft mat loose powder u nijansi Natural 1
u većoj količini stavim ispod očiju i njega ostavim adrugim kistom stavim na cijelo lice.


Stavim bronzer na mjestima gdje sam konturirala i onda rumenilo. Za mene je to otkriće pošto nisam prije koristila tu marku. Iskreno mogu reći sa dam oduševljena. Lijepo izgleda na licu, nije prenapadno već umjereno. 
Wet n Wild Color Icon  Bronzer SPF 15 , a rumelini isto od marke 
Wet n Wild  Color Icon Blush E3292 
I sve to ukrasim theBalm Mary-Lou Manizer highlightere.Ovaj tako dragi proizvod možete koristiti za sve. Doslovno ga možete stviti na usne, unutarnji kutak oka, obrve, na jogodice. I da Vi ga dozirate koliko Vama odgovara. Ja imam normalnu kožu, puno pjegica, one su za ukras uz highlightere dođe ko šlag na torti. 



Na očiju stavljam maskaru za koju ima samo riječi hvale  MAYBELLINE LASH SENSATIONAL MASKARA   znam nekad stavit crne olovke na gornju vodenu liniju da produbim pogleda, obrve samo počešljam i stavim preko njih gel od essence  njihova je i olovka . Volim na donju vodenu liniju staviti bijelu olovku od debby eyechubby 
Catrice Prime And Fine baza ua sjeninilo za oči.


 Na oči stavljam od KOZMETIKA AURA  njihovu novu paletu: 

Precious NUDE eyeshadow palette




Na usne stavim već svima poznati:

GR Longstay Liquid Matte Lipstick 01, doslovno traje satima , i nanesem ga u jednom sloju. 



Da bi sve ostalo kako treba koristim fiksator, meni je odličan drži neki 12 sati , dok na očima drži clijelo vrijeme.

Essence Keep it Perfect! make-up fixing spray




U zadnje vrijeme koristim ovalne kistove koje sam kupila u Bipa Hrvatska marke NOELLE
KOZMETIKA AURA  kist za bronzer i konturiranje 
i kist veliki  za rumenilo i puder iz KOZMA





Uživaj te, osmijeh na usne.
                                                                       Smijuljak Blogger 


Primjedbe

Popularni postovi