theBalm Mary-Lou Manizer

theBalm Mary-Lou Manizer
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Što reći o ovom divno, predivnom highlightere. Osobno mislim da, do sada sve bloggerice svijeta su ga samo hvalile i dobio je pohvale svih.
Pa kako bi to bilo da ga ja ne kupim. Iskreno dugo, dugo ga želim kupiti, ali uvijek je bila ona mrvica sumnje hoće li se isplatiti dati 180kn u Bipi i kupiti ga. 

I onda se desi  30% popusta u Bipi na dekorativu i kozmetiku i poklekneš i kupiš ga. 
Doslovno sam odluševljena od kad sam ga kupila koristim ga svaki dan.

Količina proizvoda je velika 8,5g imati ćete ga dugo. 
ima jako lijep 

Ovaj tako dragi proizvod možete koristiti za sve. Doslovno ga možete stviti na usne, unutarnji kutak oka, obrve, na jogodice. I da Vi ga dozirate koliko Vama odgovara. Ja imam normalnu kožu, puno pjegica, one su za ukras uz highlightere dođe ko šlag na torti. <3 <3 






Biti će Vam cijeli dan, od jutra pa do navečer.
Isplati se kupiti , vjerujte mi na riječ , kao i ostalim bloggericama u svijetu. 



Koji je Vama najdraži highlightere ? 
                                                                                        Smijuljak Blogger

Primjedbe

Popularni postovi