Holygrail proizvodi - Collab sa Život jedne Lumijke



5 holygrail proizvoda?

1.  Krema za njegu

Od kad sam je dobila ne odvajam se od nje , kao ni od njihovih drugih proizvoda, ali kad več moram jedan onda je to kremica.
Iskreno moram a kažem da nisam baš neki veliki ljubitelj kremica al ovo me oborila, lagan fino daje koži mekoću i sve. Naravno imaj još nekih kremica volim isprobavati. Tako da . Ali svakako u torbici u sobi oko mene ova kremica mora biti .


2. Arganovo ulje

Koristim ga već najmanje 3 godine i divota, koristim ga za akne i neke nepravilnosti, koristim ga za kosu, za njegu lica , ruku. Lice mi je znalo biti puno akni , ali od kada ga koristim ponegdje se koja nađe ali i to se riješi.
Kosa mi je sjajnija i mekana na dodir. Sve pohvale, dajem čistu 5 :D



3. theBalm Mary-Lou Manizer


Što reći o ovom divno, predivnom highlightere. Osobno mislim da, do sada sve bloggerice svijeta su ga samo hvalile i dobio je pohvale svih. Ovaj tako dragi proizvod možete koristiti za sve. Doslovno ga možete stviti na usne, unutarnji kutak oka, obrve, na jogodice. I da Vi ga dozirate koliko Vama odgovara. Ja imam normalnu kožu, puno pjegica, one su za ukras uz highlightere dođe ko šlag na torti. <3 <3 






4. GR Longstay Liquid Matte Lipstick 01

Divota, savršeno, mislim da svatko treba probati ove ljepotu tekučih ruževa. Stavila sam nijansu 01 jer eto nju sam prvu kupila, imam još nijansi.
Tekstura je odlična. dugotrajan je na usnama !





5. CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION u nijansi 010.




Tekući je i divno se razmazuje. Neće se preslikavati i koža će ostati zaglađena i predivna. Baš onakva kakva treba i biti.


Meni puder prekrije  onoliko koliko ja to želim , sve zavisi koliko ga stavite . Najbolje je u dva sloja. 
Vrlo je lagan na licu, ne osjetite da imate. Lako se nanosi i ne morate staviti puno proizvoda. Ono što moram reči kada naneste puder i ruku stvaite na lice nije ljepljikavo. 
Trajnost puder je svršena! Stavila sam ga u 8 ujutro i držala ga do 22 sata i doslovno puder se nije pomaknuo sa lica.





A sada lipo pogledajte od moje drage prijateljice i blogerice Valentine.

Pišite Vaše i ugodan i nasmijan ostatak dana <3
Pusa  i osmijeh

P.S. Evo ga i link od njezinog posta : http://www.valentina-grahovac.iz.hr/2017/01/holygrail-proizvodi-collab-sa-sanja.html














Primjedbe

  1. Imaš odlične proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja mogle bi ovako češće i uključiti jos blogera😜💋😍😘😘❗❗❗
      Hvala ti na ovome

      Izbriši
  2. Volim mary lou, volim GR ruzeve, a arganovo ulje obozavam od elgona 💕 slican ukus 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina nadam se da cu jednom imat sve te ruzeve. A fo sada sam 5 sam zadovoljna nosim ih stalno prezive svasta alsad sam otkrila jos jedne. Dvije nijanse pa kad jos neke stvari vidim napisem blog o njima😄😄😃😄😃😄😃😍💋😘😘
      Aldrago mi je da nam de neke meni drage stvari poklapaju 💋💋😍😍

      Izbriši
  3. Divan je i ocarana sam njime. 💋😍😘
    Pozdrav draga moja

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi