Moje željice Vama za Novu Godinu

Eto došla i ta Nova Godina.💖Novi početak😄😃😝


Pa dragi moji prijatelji neka Vam je sretna i blagoslovljena. Da budete uvijek sretni i nasmijani. Da ste mi živi i zdravi. Da volite i da budute voljeni.💖


Eto 01.01.to znači nova knjiga vašeg života.U ponoć ste otvorili. Neka Vam ta nova knjiga bude ispisana dobrim dijelima, ispisana ljubavlju i praštanjem. Budite junaci te knjige. Znaj te da ste vi glavni lik to je vaša knjiga. Znapravo ako bolje gledamo već je knjiga ta zapisana samo mi otkrivamo svake stotinke jedno slovo jedan događaj.

👍

Ljubav koja pokreće svijet da Vaše srce uvijek grije. Da i ako ste trenutnu sami znate da nova godina donosi nove ljubavi. Doći će onaj pravi ili ona prava. Ja znam da onaj moj pravi će doći kad se najmanje budem nadala.😄😃😜😜

Ono što Vam od srca želim. Da širite ljubav, da budete sretni, da znate da nikada niste sami uvijek netko misli na Vas. Da znate da sve što proživite i što vam je ostavilo trag ožiljak to je na Vaš ponos jer ste i to prebrodili. 👍💖👍💖💞💐🌹

 Zato dragi moji radujete se i pjevajte svakog dana. Plačite kad vam se plače. Jer suze nisu nešto tragično one su dokaz da ste od krvi i mesa i da imate ono najvrijednije u sebi a to je dušu.
🍷💋👍💖💞👍👍💖💞💐🌹

Eto to su moje želje Vama svima.
Volite, ljubite, praštajte i činite dobro. A ostaloga uvijek će biti!😀😌🍷💋👍💖💞👍👍💖💞💐🌹!!




Primjedbe

  1. Predivno *_* želja i lijepih riječi nikad dosta pa eto želim ti najljepše trenutke u ovoj godini i u bloganju i u životu i u ljubavi i u teškim trenutcima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 <3Hvala tiii <3 <3 <3
      draga moja uvijek me iznova toj komentar iznenadi i obraduje. Hvala ti od srca!
      Draga moja blogerice!!!! <3 <3

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi