Balea Tuchmaske :D

Balea maska za lice u maramici s aktivnim ugljenom.

Koristi se za nečistu i mješovitu kožu. 

Samu masku kad stavite na lice je jako čudan osjećaj ali i lijep. Maramica hladi lice i čini ga lijepim i mekanim. 

Maska u sebi sadrži antibakterijsku otopinu pa time na licu spriječava nastanak prištica .

Dermatološki je ispitano pa se ne treba sekirati.  

Moja koža je jako osjetljiva i bojala sam se kako će mi lice reagirati jer neka maske koje sam koristila prije lice mi odmah pocrveni i peče me . Pa masku moram skinuti. 😥😥

Sa ovom je bilo iznenađujuće odlično. 
Lice se fino umirilo, ja volim reći i uživalo punih 10 minuta u tretmanu😊😊

Kada skinete masku lice Vam dragi moji zrači. Lijepo je i ne vidi se više umor koji svi mi imamo. Samo umor znamo sakriti sa šminkom , ali još više ga možemo sakriti osmijehom. 

Eto ga mali kratki blog.

Zaključak za masku , svakako je ispobajte i kupite. Lice će Vam biti ljepše  i osvježavajuće. Nećete morati dati za tretman 100 ili više kuna već svega oko 10 kuna za masku.

Masku sa kupila u Dm marke Hrvatska


Primjedbe

Popularni postovi