Najbolji highlighter

Sleek Solistice Paleta
Iskreno od kada je u Muller u Portanovoj u Osijeku došla popularan Sleek ganjam ili ti ga hvatam ovu paletu. 😊






Vidjela sam od mnogo drugih blogerica kako je paleta fantastična a tester koji ima da se proba je očaravajući. Očarale su me boje i pigmentacija. 


Taj dana kad sam išla u Portanovu samnom je išla i moja prijateljica i tako mi u Muller kad tamo ima paletica i tako moja draga prijateljica kaže evo poklon za rođendan.
Zamisli te srećice 


Sama cijena palete je 108 kN. Kada pogledate cijena je velika, ali vjerujte malo je dovoljno da blistate. 
Za samu paleticu Sleek nam kaže a vjerujte i ne laže istina je da je za sve tipove kože kao i podtonove. I namijenjena je za tijelo i lice. (kad je Nova godina ima da blistamo 😝😍😍)



Unutar paletice je lijepo ogledale(koje uvijek kaže ti si najljepša na svijetu) i četkica (koju iskreno ja ne koristim). 🙌
Navikla sam na svoj kist  Noelle.🔝🔝✔✅


Velika je pigmentacija tako da pazite kad nanosite .
Dajem za ovu paleticu čistu 10✔✔✔

Primjedbe

Popularni postovi